市面上絕大多數清潔劑都會添加界面活性劑,不但容易造成皮膚過敏,打掃過後污水亦會污染大自然。想購買安心好用的清潔用品,又擔心價錢太貴?日本家庭主婦力推Daiso大創好用$12清潔劑,三種產品針對不同除垢需求,總有一款適合解決你的清潔問題。

01 | アルカリ電解水

100%鹼性電解水

100%鹼性電解水,可消除一般油污(非長時間形成的厚重油垢),適合日常清潔,用來清潔餐桌、幼童玩具、寵物用品等也非常安全。

使用方法:噴電解水後用乾布擦拭,不需要重複多次擦拭,亦毋須再用清水清洗。

圖片來源:大創 DAISO JAPAN@Facebook

02 | じゅうそう重曹+アルカリ電解水

重曹

重曹即是梳打粉,配合電解水成為成份單純及無刺激物的清潔劑,有效清除油污、茶垢、咖啡垢等酸性污垢。

使用方法:
【液體裝】
1. 直接噴重曹後刷洗
2. 嚴重污垢則用重曹噴濕,覆蓋上廚房紙巾,靜置一晚再刷洗

圖片來源:大創 DAISO JAPAN@Facebook

【粉末裝】
裝一小包放在廚櫃或鞋櫃除臭

03 | クエン酸

檸檬酸

檸檬酸為酸性物質,能有效減少細菌及消除鹼性污垢,常見的髒污如水漬、尿垢、肥皂垢等都能輕鬆溶解。

【液體裝】
1. 直接噴檸檬酸水後刷洗
2. 嚴重污垢則用檸檬酸水噴濕,覆蓋上廚房紙巾,靜置一晚再刷洗

【粉末裝】
在溫水中倒入檸檬酸放置半小時,再用清洗沖洗

圖片來源:大創 DAISO JAPAN@Facebook

想解決家居常見家居問題?居家DIY實戰班幫到你!

『屋企潮濕牆身發霉』、『搵師傅維修好貴』、『睇完YouTube教學都唔識』…你有無試過面對呢啲常見居家維修疑難而又徬徨無助?一日時間,你可以學到「五大」居家維修必備範疇,以後唔洗再怕遇到問題唔識處理!

這張圖片的 alt 屬性值為空,它的檔案名稱為 DIY-CLASS-1024x412.png